נקע כפול 2 ושובר בחודש וחצי
דיון מתוך פורום כף רגל וקרסול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום בת 31 לפני חודש וחצי בערך נקעתי את האצבע ברגל שמאלת תוך כדי משחק (שלא אמורים לנקוע איתו)... לפני חודש בערך שברתי שתי אצבעות ברגל ימין כי קפצתי לבריכה (שוב זה לא פעולה שאמורים לשבור איתה עצמות..). ואתמול נקעתי אצבע שוב ברגל שמאל כשקמתי מהמיטה. שוב זו לא פעולה שאמורים לנקוע איתה.. כל הנקעים/שברים לוו בהכחלה ונפיחות וכאבים. זה הגיונו הרבה נקעים ושברים בחודש וחצי? העצמות שלי נהיו מרגרינה? להתעלם או ללכת לרופא שוב מחר? (בנקע ובשבר הקודם לא היה לי מה לעשות חוץ מצילום וחבישה). יש טעם ללכת לרופא אם אין באמת טיפול? אחבוש בעצמי.. תודה