דקירות חדות ואקראיות באזור הבוהן
דיון מתוך פורום כף רגל וקרסול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
מזה זמן מה אני סובל מכאבי דקירות חדים באזור הבוהן ובכרית שלה. הכאב חד ומשבית אבל חולף אחרי כמה שניות. הכאב מופיע בתדירויות שונות. גם בעמידה וגם בישיבה. היה לי קשה לאבחן עקביות בהופעתו. לאחרונה התדירות עולה. אינני חש בכאב כאשר אני נוגע במקום. אנני אצן וגם לא רוכב אופניים. התחלתי לצרוך לאחרונה בי12, אך עדיין לא מרגיש השפעה. לעיתים יש תחושת חום, אבל היא פחות חד משמעותית. אודה להסבר למקור אפשרי של הכאב הזה.
שלום יעקב! יתכן וקיים לחץ על העצב שנותן תחושה לבוהן. בכל מקרה אני ממליץ לך ללא דיחוי לפנות להערכת אורטופד כף רגל וקרסול. בברכה