נקע לאחר שבר בקרסול שמאל
דיון מתוך פורום כף רגל וקרסול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב, לפני 3 חודשים שברתי את קרסול שמאל(פטישון חיצוני) ולפני שבועיים חזרתי לעבוד. היום במהלך העבודה החלקתי ונפלתי על אותה הרגל באותו המקום שאירע השבר. באותו רגע לא יכולתי לקום וצלעתי. הלכתי לבדיקת רופא אורטופד עשיתי צילום ולא התגלה שבר נוסף למזלי. מסתבר שזה נקע רגיל. השאלה שלי זה מה אפשר לעשות במצב של נקע לאחר שבר? הכאבים מטורפים, מזכירים את הכאבים כששברתי את הקרסול.
שלום מירי! קודם כל יש להרים את הרגל / לשים קומפרסים קרים / להימנע מדריכה על הרגל / ליטול תרופות נוגדות הכאב. יש לחזור להערכת אורטופד בעבור 3 -5 ימים, אלא עם כן הכאבים מפסיקים ואין נפיחות חריגה בקרסול בברכה