שבר תלישה מטאלוס של דלטואיד ct קרסול
דיון מתוך פורום כף רגל וקרסול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב, אני אחרי חבלה בקרסול מזה חודש וחצי נפיחות שלא יורדת, הגבלה חמורה בתנועה בליווי כאבים שלא פוחתים. עושה כבר 3 שבועות פיזוטרפיה ללא הטבה.היום קיבלתי תוצאה של ct שבו הודגם שבר תלישה בצד מידיאלי של פטישון מתאים לתלישה של רטינקולום גידים מידאלים שבבי עצם קטנים מנותקים ומותאמים לשברי תלישה,כאשר הרצועה הודגמה מעובה ובצקתית, אין לשלול נזק של הרצועה. אשמח לדעת 1. מה המשמעות של זה? 2.מה הטיפול האפשרי? 3. האם בכלל אפשר לדרוך על הרגל ולהיות בלי קיבוע? והאם זה לא יחמיר את הנזק? (דעות חלוקות של רופאים) אודה לתשובתכם בהקדם.
שלום שרי! מדובר בשבר בו נתלשה רצועת דלטואיד ממקום חיבורה לפטישון המדיאלי אני ממליץ לך לפנות לאורטופד כף רגל וקרסול לצורך המשך טיפול נאות ולא לדרוך על הרגל עד לבדיקת האורטופד. מומלץ להמשיך בקיצוע עם מגף שברים או גבס בברכה