שיקום אחרי שבר בעצמות המסרק
דיון מתוך פורום כף רגל וקרסול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני אחריי שבר בשתיים מעצמות המסרק, קרובה לסיום תקופת הגבס( 6 שבועות) אני תוהה מה השלב הבא? הבנתי שתדרש פיזיותרפיה. נכון לכרגע עם הגבס אסור לדרוך... ברור שצריך יהיה לראות צילום כדיי להחליט, ולכן יש ביקורת אצל הרופא, אבל אשמח לדעת מה התרחישים האפשריים, כדיי להיות מוכנה נפשית . פיזיותרפיה?, מגף דריכה?, זמן נוסף עם הגבס והמשך איסור דריכה? המון תודה מראש.
שלום נעמה! סביר להניח שאחרי 6 שבועות קיבוע בגבס לא תצטרכי עוד קיבוע כלשהו, עם זאת ייתכן ותקופה מסויימת יהיה צורך בחבישה או אף מגף שברים ( פחות סביר ) לרוב נדרש גם המשך טיפול פיזיותרפיה. בברכה