כאבים בעמידה מעל 5 דקות או ישיבה מעל 10 דק
דיון מתוך פורום כף רגל וקרסול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום , אני זה שנים סובל מכאבים בכפות הרגליים בזמן עמידה סטאטית. מעל 5 דק' וכאבי גב בזמן ישיבה מעל כ 10 דק. עשיתי המון בדיקות ללא ממצאים שמצדיקים את הכאב. היום התקבלה ב EMG תוצאות חדשות שאינני מבין את משמעותם. * בבדיקת שרירים ע"י מחט נראו סימנים של CHR DENERVATION בשרירים מעוצבבים משורשים פרקסומליים. ללא שינויים של acute denervation * CHR RADICULOPATHY L5-S1 VERY MILE BIL בבדיקה מלפני שנתיים היה רק רדיולקלופתיה באותו אזור אני כבר מחורפן , בן 34 עם קושי בעמידה וישיבה של בן 90 , אשמח להצעות
שלום בני! תוצאות הבדיקה יכולות לכוון לבעיה בעמוד שדרה ( בעית דיסק ) ממליץ לך להשלים בירור ע"י ביצוע MRI עמוד שדרה מותני. בברכה
MRI מראה שיש בלטים אבל לא מצדיקים את הכאבים שאני מדווח לפי הרופאים ולכן לא נמצא לי טיפול הולם כבר שלוש שנים.