כאבים בקרסול הפנימי.
דיון מתוך פורום כף רגל וקרסול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום , לפני יומיים - שלושה לאחר פעילות ממושכת בכדורסל , התחלתי להרגיש כאבים חזקים ומציקים בגידים של הקרסול הפנימי , גם בעת מנוחה. הכאב הוא באזור הגידים של הקרסול הפנימי , קצת מתחת לפטישון ולפי דעתי זה ממאמץ יתר על המידה , האם אני צודק ? מהי הדרך שתוביל לשיפור המצב ? תודה רבה מראש !
לקריאה נוספת והעמקה
שלום טל! בתור צעד ראשון הייתי ממליץ על מנוחה לרגל. במידה והתלונות תמשכנה - יש מקום לפנות לבדיקת אורטופד כף רגל ואולי אף לעבור בדיקות הדמייה ( US וכו' ) בברכה