כאב בכרית כף רגל כבר
דיון מתוך פורום כף רגל וקרסול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום בן 53 עוסק בספורט באופן קבוע ..מזה כמה חודשים הופיע כאב בכרית כף רגל ימין באזור של אצבע אחת מהבוהן..הכאב הוא גם בכרית וגם בכיפוף האצבע שצמודה לבוהן..אורטופד קבע דלקת ללא שום צילום .נתן לעשות מדרסים שממש לא עוזרים ולא פתרו בעיה ..אובד עצות מה לעשות..
שלום איציק! ממליץ קודם כל להפסיק פעילות גופנית ל2-3 שבועות ולהיות במעקב אורטופד כף רגל וקרסול בברכה
מדרסים תפקודיים, הנבנים לפי מידות הנלקחות ללא נשיאת משקל , יכולים לפטור את הבעיה, יש להתייעץ לגבי הנעלים המתאימות לפעילות שאתה מבצע ולמבנה הרגלים שלך .