נזק עצבי לכפות רגליים?
דיון מתוך פורום כף רגל וקרסול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום עקב מחסור במגנזיום בתאים לפני חודשיים בלילה היו לי התכווצויות שרירים קשות במשך 9 ימים שחלפו כעבור 10 דקות והכל היה בסדר. ביום האחרון קמתי עם אצבעות תפוסות בשתי כפות הרגליים, ושוק ירך ומפשעה תפוסות. אורתופד אמר לי שאלו מתיחות שריר שזה למעשה קרעים מדרגה 1. המצב בכפות הרגליים כבר חודשיים נשאר זהה וכך גם בשאר הגוף למרות פיזיותרפיה וארקוקסיה. בעיקר כף רגל ימין ממש תפוסה ו 3 עד 4 אצבעות בה תפוסות. האם ייתכן שנגרם לי נזק עצבי או פדיעה בסחוס? אין נימול או שריפה. והאם ייתכן שזה לא יעבור? תודה רבה