שבר במסרק 5 רגל שמאל
דיון מתוך פורום כף רגל וקרסול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
לאחר נפילה בגרם מדרגות - אובחן אצלי שבר במסרק 5 רגל שמאל. גובסתי בגבס קל עד מתחת לברך. מועד שניתן לי 5 שבועות ואז צילום נוסף ואישור אורטופד להורדת הגבס. יש לציין כי אין כאבים במקום השבר 1. שימוש בקב אחד תוך דריכה מינימאלית על עקב ימין - מותרת? 2. בהתחשב בכך שהשבר ברגל שמאל - נהיגה מותרת? 3. מלימוד הנושא באינטרנט רואה שיש אפשרות לעבור לאחר זמן מגבס לנעל מיוחדת מתחת לקרסול באישור האורטופד. האם יש סיכוי לכך ? תודה !
שלום בראל! הכל תלוי בסוג השבר. ממליץ לך לפנות לאורטופד כף רגל וקרסול. לגבי נהיגה - במידה ומדובר ברכב עם תיבת הילוכים אוטומטית - כמובן שאין בעיה לנהוג. בברכה