תסמונת מולר וויס בקרסול ימין
דיון מתוך פורום כף רגל וקרסול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב . לפני שנה נפצעתי בעבודה ( חבלה סיבובית) בקרסול ימין , לאחר בדיקות ו mri נמצא שיש לי תסמונת מולר וייס . לפני הפגיעה מעולם לא כאבה לי הרגל . כיום לאחר טיפול שמרני לא מוצלח אני מועמד לניתוח בגלל כאבים חזקים בקרסול . האם מומלץ ניתוח ? מזכה באחוזי נכות בביטוח הלאומי ? אשמח למידע בנושא
שלום איתי! מדובר בתסמונת יחסית נדירה, במידה ואין שיפור בטיפול שמרני יש מקום להתערבות ניתוחית ( קיבוע מפרק ) ממליץ לך להיות במעקב אורטופד כף רגל וקרסול מנוסה. בברכה