נפיחות אחרי שבר בקרסול
דיון מתוך פורום כף רגל וקרסול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
היי, לפני שלושה חודשים שברתי את הקרסול. אני נמצאת בשיקום פיזיותרפיה ועדיין הרגל שלי מאוד כואבת, אני עובדת בעבודה פיזית אז אולי זה קשור. לפני יומיים הלכתי הרבה והרגל ממש התנפחה לי ולא ירדה הנפיחות. מה אפשר לעשות במצב כזה חוץ מלהרים את הרגל? יש לי תור בעוד כשבוע, האם צריך לדווח לפיזיותרפיסט על הנפיחות? תודה רבה
שלום רוזי! ממליץ לך להימנע מהפעלה מאומצת של הרגל ולהמשיך טיפול פיזיותרפי אינטנסיבי. רצוי להשתדל להרים את הרגל להורדת הנפיחות. בברכה