כאב הצד כף הרגל שחזרו
דיון מתוך פורום כף רגל וקרסול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, לפני שנתיים היו לי כשנה כאבים בצד ימין של כף רגל ימין. אורתופד לא ממש ידע מה זה אבל אמר אולי הגיד הטיביאליס אך הסתכל ממש מהר וייחכן שלא הראתי מדוייק איפה הכאב. במידה ויש דלקת בגידים, האם יראו אותה באולטרסאונד? והאם גלי הלם יכול לעזור אם ארקוקסיה לא עזרה ואין שום סיכוי שגלע הלל יפגעו באזורים סמוכים? תודה רבה
שלום יעל! ממליץ לך לפנות להערכת אורטופד כף רגל וקרסול. ייתכן ואכן קיים צורך בביצוע בדיקת דימות כגון אולטרסאונד. בברכה