נקע בקרסול שלא מחלים
דיון מתוך פורום כף רגל וקרסול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום וברכה, לפני 5 חודשים נפצעתי ברגל בעקבות נפילה במדרגות. אובחן לי נקע בקרסול. הייתי 3 חודשים עם קביים בלי יכולת ללכת. כיום אחרי 5 חודשים אני מצליחה ללכת אך עדיין סובלת מנפיחות וכאב בקרסול שלא חולף. (נפיחות יותר במאמץ). בהליכה הרגל עושה הרבה קנאקים והיא נוטה כלפי פנימה (התעקמה). מה יכולה להיות הבעיה? האם יש צורך בהתערבות ניתוחית? נשלחתי ע"י הרופא לבצע mri. האם הבדיקה הזו מצריכה הזרקת חומר ניגוד לקרסול? תודה
שלום שירה! ככל הנראה קיימת בעיה של אי יציבות הקרסול לאחר ביצוע MRI ממליץ לך לפנות לאורטופד כף רגל וקרסול. פרוטוקול ביצוע MRI קרסול בד"כ כולל הזרקת גדוליניום. בברכה