בעיה בקרסול לאחר נקע
דיון מתוך פורום כף רגל וקרסול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום , לפני כשנה נקעתי את הקרסול דרגה 2 , לא עשיתי פיזיותרפיה לאחר מכן וחזרתי לפעילות כרגיל , היום כבר זמן מה שאני מרגיש כאבים ולחץ בחלק החיצוני של השוק עד הקרסול וכאשר אני מסובב את כף הרגל יש קליקים , הקליקים לא גורמים לכאבים אבל הטווח תנועה טיפה מוגבל והקרסול חלשה לעומת הקרסול הלא פצועה . האם יש סיבה לדאגה מהקליקים וכיצד אפשר למנוע אותם ?
שלום רותם! קליקים לשעצמם אינם מהווים בעיה. בכל מקרה אני ממליץ לך לעבור בדיקת אורטופד כף רגל וקרסול. ייתכן ויש מקום לביצוע בדיקות דימות כגון US בברכה