סובלת מאוסטרופוזיס וקיבלתי נקע בקרסול...
דיון מתוך פורום כף רגל וקרסול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
הי, אני בת 20 וסובלת מאוסטרופוזיס, שבוע שעבר שיחקתי בבית ונפלתי, נקעתי את הקרסול, בבדיקת אורטופד, עבר יותר משבוע מאז, הכאבים מאוד חזקים, אני עם חבישה על הקרסול, התפתחהלי קצת בצקת באזור, אז הורדתי חבישה ואני בבית, כרגע נהיה לי כמין כאב שורף, כל כף הרגל ממש בוערת לי, ואני הרבה שעות ללא חבישה, האם זה תקין?? יש לציין שיש לי בברך קרעים ברצועות ושברים מבפנים, ככה שבכל אופן אני לא מדי דורכת על הרגל, אבל זה נהיה לי לא נסבל עכשיו מה לעשות?? ללכת שוב לאורטופד?? אני קצת מיואשת, אשמח ממש לתשובה....