כאבים ונפיחות בקרסול
דיון מתוך פורום כף רגל וקרסול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב, בחודש ינואר עשיתי ניתוח לכריתת נוירומה על שם מורטון מ 3 web כף רגל שמאל מאז הניתוח הקרסול נפוחה וכאבה והכאב הקרין לרגל למעלה, כל ביקורת התלוננתי עד שבפעם אחרונה הרופא אמר לפנות ל אורטופד ולבצע בדיקת us קרסול, התקבלה תוצאה של בדיקת us ובה רשום - גידים פרוניאלים – הודגם טנוסנוויטיס קל . רציתי לברר בבקשה איזה טיפול ישנו והאם זה יכול להיות שזה עקב הניתוח שעברתי? תודה רבה
שלום יולי! מדובר בחשד לדלקת בגידים בקרסול, לא נראה שיש קשר לניתוח הוצאת נוירומה. ממליץ לפנות לבדיקת אורטופד כף רגל וקרסול. בברכה