החלמה משבר בוובר בי
דיון מתוך פורום כף רגל וקרסול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
היי , שמונה שבועות לאחר שבר בובר בי, טיפול שמרני ובשבוע האחרון פיזיותרפיה. בצילום פתיחה של עד 3 ממ לעומת 1.5 ממ ברגל הבריאה. התחלתי ללכת עם קביים השבוע אבל מאז ההליכה יש כאבים שמקרינים לאורך השוק החיצוני בעיקר בהליכה 1. האם יש משמעות לפתיחה? 2. האם תקין שעדיין כאוב ונפוח ? 3. מה הצפי להחלמה בשבר כזה?
שלום טליה! בהחלט יש חשיבות לפתיחת סינדסמוזיס. ממליץ להמשיך בפיזיותרפיה. במידה והכאבים יימשכו יש לשקול התערבות ניתוחית. חשוב מאוד להמשיך במעקב אורטופד כף רגל וקרסול. בברכה