שבר לא טרי תוצאה של בדיקה
דיון מתוך פורום כף רגל וקרסול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום קיבלתי תשובה אחרי שישה שבועות של רנטגן שעשיתי לשבר בכף הרגל והיה רשום שבר לא טרי בבסיס MT5 מה זה אומר ? שיש איחוי ? שניתן לחזור לפעילות גופנית ? אני כבר לא מרגיש כאב אולי קצת ובהליכה וגם ריצה שניסיתי לא כאב לי בכלל מה אומר הממצא הזה ?
שלום יוסי! במידה ועברו 6 שבוועת מאז השבר ואין לך כאבים, כעקרון ניתן לחזור להליכה בדריכה מלאה וחזרה הדרגתית לפעילות גופנית כמובן שיש קודם כל להתייעץ עם אורטופד כף רגל וקרסול ולהיות במעקב בברכה