תחושה של הרדמה בחלק מהבוהן ברגל
דיון מתוך פורום כף רגל וקרסול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום. בן 59, סוכרתי מטופל ומאוזן, מזה כשנתיים יש לי חוסר תחושה חלקי בבוהן השמאלית ברגל , כמו סוג של חוסר תחושה אחרי זריקת הרדמה, בצעתי בדיקת הולכה עצבית והיא היתה תקינה, לפני כשנתיים התחושה היתה רק בפינה של קצה הבוהן וכיום התחושה התרחבה יותר. האם יש טיפול לתופעה?
שלום שוקי! ייתכן וקיים לחץ מקומי אשר גורם לפגיעה בתחושה בבוהן, עם זאת לא ניתן לשלול גם התפתחות של נוירופתיה סוכרתית. צריך להיות במעקב אורטופד כף רגל סוכרתית בברכה