פיענוח צילום mri עד הגעה למומחה
דיון מתוך פורום כף רגל וקרסול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שבר תלת פטישוני לפני 20 שנים. בשנתיים האחרונות ארטרוסקופיה וניתוח להארכת הפיבולה (בעקבות החמרה שנוצרה). כרגע עדיין עם כאבים. תוצאותmri : שינויים ארטרוטיים במפרק הטיביו טלרי עם שינויים סובכונדרלים וציסטה בחלקו הסובכונדרלי בחלק החיצוני של הטאלוס. מספר ציסטות עם מחיצות בעצם הנביקולרי עם בצקת לשדית מסביב ללא מעורבות של המשטח הסחוסי. מעט נוזל במפרק הטיביו- טאלרי. כמובן שאני במעקב של מומחה כף רגל. עד שאגיע אליו(באוקטובר) מה אומרות התוצאות? והאם לחזור לפיזיוטרפיה? מה יכול להקל על הכאבים מלבד טיפול תרופתי ? תודה
שלום רז! בדיקת CT מדגימה שחיקת מפרק הקרסול ( מפרק טיביו-טלרי ) רצוי להימנע מהפעלה מאומצת של הרגל ולהיות במעקב אורטופד כף רגל וקרסול. בברכה