הליכה על שברי מסרק
דיון מתוך פורום כף רגל וקרסול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב, לפני 4 וחצי שבועות שברתי את MT 2,3,4 ואובחנו לאחר CT שברים ב cuneiform, medial ו intermediate. האורטופד כף רגל וקרסול אמר שהאיחוי מתקדם בקצב יפה והנחה אותי להתחיל ללכת קצת עם aircast ועשיתי כמה צעדים בהשגחתו. לאחר מכן חוויתי קצת אי נוחות באיזור הפגיעה. האם זה סביר בפרק זמן זה להתחיל ללכת באופן זה? האם יש פה פוטנציאל לנזק?
שלום עומר! במידה ואורטופד כף רגל וקרסול המליץ לך להתחיל דריכה חלקית - הייתה מקשיב להמלצותיו ומעדכן אותו על התחושות שלך ומתייעץ איתו לגבי המשך הטיפול בברכה