שבר באמצע כף הרגל טרסוס שלא מתאחה
דיון מתוך פורום כף רגל וקרסול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
יש לי שבר בכף הרגל שאובחן אחרי חודשיים רק בבדיקת CT (שבר מטרסוס אם אני לא טועה) רופא אחד המליץ לא להתערב ולתת להתאחות ורופא אחר המליץ לשים נעל גבס. כיום אני 4 חודשים אחרי המכה ועדיין יש לי כאבים בכף הרגל ונפיחות. מוגבלת בתנועה ובהליכה ולא נראה לי שזה מתאחה. מה הסיכוי שזה לא יתאחה לי וישארו לי הכאבים? אני מודאגת שהשבר לא טופל כראוי ועכשיו אסבול כל החיים.
שלום מיטל! אני ממליץ לך לחזור לבדיקת אורטופד כף רגל וקרסול. ייתכן ויש מקום לבדיקות דימות נוספות ( CT או MRI ) בברכה