סד עקום
דיון מתוך פורום כף רגל וקרסול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב, לפני שבועיים חוויתי שבר של עצמות המסרק 2 3 4 בבסיס עם תזוזה מינימלית. לפני כמה ימים הסד היה בלתי נסבל בעקב והלכתי להחליפו במרפאת חירום. הסד החדש אינו ב90 מעלות וב planter flexation של כ 15 20 מעלות נוספות וinvertion קל. האורטופד ראה צילום עם הסד החדש ואמר שאין סיבה להחליפו ושזה לא מפריע. האם יכול להווצר עיוות באיחוי מהמנח הלא אופטימלי הזה?
שלום עומר! צורת הסד לא משפיעה על איחוי בעוות, אך סד בכיפוף כפי משמעותי עלול לגרום לאורך הזמן לקיצור תפקודי של אקילס וצורך בפיזיותרפיה אורכה יותר לשחזור התפקוד התקין. בברכה