ניתוח בגיד אכילס לפני 7 שבועות
דיון מתוך פורום כף רגל וקרסול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום עברתי בגיד אכילס תיקון כנראה שקיצרו יתר על המידה יש לי לחץ מטורף האם ניתן לתקן את זה ובנוסף לפעמים כשאני מוריד את הרגל היא נהפכת לסגולה ברמות יכול להיות שזו תופעה של הלחץ הקיים בנוסף גם קשה לי נורא לעשות פיזיותרפיה האם יש לזה תקנה והאם אפשר לעזור לי בהכוונה לרופא מומחה לכך דוקטור תוכל לעזור לי במספר פלאפון שעדכנתי בבקשה ותודה רבה
שלום רב! ממליץ לך להגיע לבדיקת אורטופד כף רגל וקרסול ולבדוק בפרוטרוט מהו המצב הנוכחי והאם נדרשת התערבות נוספת בברכה