גיד T.P - אולטרסאונד קרסול
דיון מתוך פורום כף רגל וקרסול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, לפני כ-10 חודשים מעדתי ונקעתי את הקרסול. יום למחרת ניגשתי למוקד, שם עשו לי צילום וחבשו את הרגל בתחבושת אלסטית. בצילום נאמר לי שבצילום לא רואים שבר, ולכן סביר להניח שזה נקע. בקושי יכולתי להזיז את הקרסול במשך כשבוע. כיום כ-10 חודשים לאחר מכן, יש עדיין כאבים קלים בתנועה. היצעתי אולטקסאונד קרסול ונמצא שגיד T.P הוא היפואלרגני בלתי אחיד עם מעט נוזל מסביבו. מה זה אומר? ואיך אפשר לטפל? תודה
התכוונתי היפואקוגני
שלום רינטה! הממצאים ב US מצביעים על תהליך דלקתי בגיד Tibialis Posterior אני ממליץ לך לפנות להמשך הבירור והטיפול לאורטופד כף רגל וקרסול בברכה