שלושה שבועות לאחר שבר במסרק 2
דיון מתוך פורום כף רגל וקרסול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב אשמח לדעתך שברתי מסרק 2 . ללא תזוזה. שבוע מים הגבס בוצע צילום רנטגן : ללא תזוזה. לפי התכנית של הרופא : כעבור 3 שבועות, מעל הגבס הקל , להוסיף נעל גבס, ואפשר לדרוך. 3 שבועות נוספים : להסיר גבס, צילום חוזר, פיזיוטרפיה. שאלה פשוטה : האם כשאומרים לדרוך, זה אומר שניתן לעלות במדרגות ? מותר לצעוד בלי בעיה ? יש המלצות מה לא לעשות? זמן משוער שאפשר להתחיל לנהוג ? (רגל ימין) לא מצליחה ליצור קשר עם הרופא, תודה תור עוד 3 שבועות. תודה רבה!!!
שלום ישראל! זמן הריפוי הראשוני הוא בערך 6 שבועות. כאשר מדברים על דריכה מלאה זה גם יכולת לעלות מדרגות. התכנית הטיפולית נראית מצויינת ומתאימה לבעיתך. ממליץ להיות במעקב אורטופד כף רגל וקרסול. בברכה