התפרצות מחלת פרייברג
דיון מתוך פורום כף רגל וקרסול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, אני מאובחנת עם מחלת פרייברג בכף רגל שמאל ואף נותחתי לפני כ-15 שנים להסרת הנמק. המחלה התפרצה לאחר פציעה בצבא. השפעת הניתוח הייתה חלקית מאד ועד היום אני סובלת מכאבים. בשבועות האחרונים אני מרגישה כאבים דומים גם ברגל ימין, האם זה ייתכן שהמחלה תופיע בשתי הרגליים? כמו כן, אני מעדיפה שלא לעבור שוב ניתוח שכן מהחוויה שלי ההצלחה לא גדולה. מה עוד ניתן לעשות מלבד מדרסים? תודה.
שלום רב! אני ממליץ לך לעבור בדיקת MRI לכף רגל ימין ולאחר אבחנה מדויקת יהיה ניתן לדון בהמשך הטיפול בברכה