שאלות כלליות עם התנהלות עם גבס בכף הרגל
דיון מתוך פורום כף רגל וקרסול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום :) אשמח לייעוץ קטן בכמה שאלות : 1. האורתופד אמר לי שאני צריך להיות עם הרגל למעלה. כמה זמן ביום "מספיק" ? 2.האם כשהרגל למעלה מדובר בגובה ספציפי ? למשל אם אני יושב על שולחן העבודה, הרגל צריכה להיות על השולחן או פשוט בגובה ? 3. הבנתי שכדאי להימנע מקפאין, סוכרים ופחמימות, זה נכון ? יש לי שני שברים בכף הרגל במסרק 4 ומסרק 5.
שלום גיא! קודם כל אין שום צורך בדיאטה מיוחדת! הרגל צריכה להיות מעל פלס הגוף רוב הזמן, לפחות בשבוע הראשון לאחר החבלה. זה ימנע נפיחות ובצקת בכף הרגל. חשוב ביותר להיות במעקב אורטופד כף רגל וקרסול. בברכה