קריעת רצועות בקרסול ימין
דיון מתוך פורום כף רגל וקרסול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום,לפני כ 3 ימים נפלתי ונקרעו לי 2 רצועות בקרסול ימין.יש שטפי דם, כאבים מדי פעם ונפיחות גדולה. בהמלצת האורטופד אני נמצאת כל העת עם מגף מיוחד.הוא אמר לי להשאיר אותו על הרגל במשך 23 שעות ביממה במשך 6 שבועות . האם אין באפשרותי להסיר בזמן שינה? כמו כן אני לא יודעת כיצד עלי לתפקד? האם מותר לי לצאת להסתובב בחוץ? כמה זמן מתוך היממה עליי להיות עם רגל מורמת? תודה מראש רחלי
שלום רחלי! אני ממליץ לך להיות עם הקיבוע כפי שהומלץ על ידי האורטופד, יש צורך במנוחה עם רגל מורמת והימנעות מדריכה. ממליץ להמשיך במעקב וטיפול אורטופד כף רגל וקרסול. בברכה