טיפול בגלי הלם לPlantar fasciitis
דיון מתוך פורום כף רגל וקרסול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב, אובחנתי בכף רגלי בPlantar fasciitis (לפי בדיקה רופא בלבד) עשיתי כבר פיזיותרפיה וזה לא עזר במיוחד (יש לי נקודה מאד ספציפית שכואבת לי אחרי מאמץ או עמידה ממושכת) האורטופד כף רגל שבדק אותי המליץ לנסות גלי הלם . רציתי לקבע תור וגיליתי שעושים זאת באופן פרטי . חלק מציעים לעשות עם מכונה גדולה ועיגול גדול כחול וחלק הבנתי שמשתמשים במכשיר קטן. בעיר שאני גרה בה הציעו לי טיפולים עם המכשיר הקטן. אני מאד מבולבלת... שאלותיי הן: 1.האם זה משנה סוג המכשיר??? איזה מכשיר עדיף ? 2. האם הטיפול כואב? האם הוא כואב יותר או פחות במכשיר מסוים? 3. תוך כמה טיפולים בערך אפשר להבין אם הגלי הלם עוזרים? וכמה טיפולים בדרך כלל נדרשים? 4. האם טיפול זה יכול להזיק/ לגרום לתופעות לוואי? תודה רבה לך מראש
שלום אנה! ממליץ לך לפנות לטיפול בגלי הלם למכון בו הטיפול ניתן ע"י אורטופד מומחה. ישנם מעט כאלה... בברכה