שבר תלישה של הגליל המקורב של הבוהן ברגל שמאל
דיון מתוך פורום כף רגל וקרסול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
היי, שבוע טוב, לפני שבועיים הרגל שלי נתקעה בסלע וכתוצאה מכך נוצר לי שבר תלישה של הגליל המקורב של הבוהן הגדולה ברגל שמאל, מאוד מלחיץ אותי העניין, עשו לי קיבוע אצבע לאצבע ואני אמורה לראות אורטופד רק עוד שבוע וחצי, רציתי לשאול , זה מסוכן? חוזרים ללכת אחרי זה נורמאלי? אפשר לחזור לרוץ? צריך לשים ברגים ברגל וברזלים ? זה שבר מסובך? זה מחלים או שהעצם תישאר פגומה לתמיד? הולכים רגיל אחר כך או עם בעיות? אני נורא לחוצה ואין לי תשובות מאף אחד, אשמח לתגובה ממך תודה רבה!
שלום רב! לא ניתן לדון בחומרת הפגיעה מבלי לראות את הרגל והצלומים. ממליץ לך לפנות לבדיקת אורטופד כף רגל וקרסול. בברכה