לאחר ניתוח של פריקת קרסול , במצב ישיבה כל הדם זורם לכף רגל.
דיון מתוך פורום כף רגל וקרסול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, אמא שלי עברה ניתוח לאחר פריקת קרסול. לפני שבוע הורידו לה את הגבס ושמו לה גרב תחבושת,אמרו לה להיות עם המגף. ומאתמול -בכל פעם שהיא יושבת ,כל הרגל שלה נהיית סגולה ואדומה מאוד והרגל הופכת לקשה מאוד כולל האצבעות..זה נראה שכל הדם מתנקז לה בכף רגל ובאצבעות. יש לציין שבשכיבה הרגל חוזרת לצבע עור הרגיל..ועד לפני אתמול זה לא קרה לה גם כשהיא ישבה. האם זה מסוכן? מה צריך לעשות?
שלום רב! אני ממליץ לך להיות עם רגל מורמת ולהתחיל פיזיותרפיה ( כמובן לאחר אישור של אורטופד מנתח ) בברכה