מידת נעליים לאחר הריון/לידה
דיון מתוך פורום כף רגל וקרסול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, יש לי פעוט בן שנתיים וארבע ועליתי המון בהריון. תמיד הייתי מידה 39 ואני חולת נעליים! יש לי איזה 50 זוגות בערך. חלק לא עולים עליי, אני מרגישה שאני צריכה מידת אחת יותר. אמנם רזיתי מאז וחלק פתאום כן עולים עליי וחלק לא. השאלה אם זה בגלל ההשמנה או שזה לתמיד?
שלום רב! ככל הנראה המידה עלתה עקב בצקת הקשורה להריון . לכן יש סיכוי שעם ירידת הבצקת הרגל תחזור למימדיה הטביעים. יחד עם זאת ייתכן גם שהמצב של הנפיחות יישאר. בברכה