זרמים בכף הרגל לאחר פצע בכף הרגל
דיון מתוך פורום כף רגל וקרסול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב, בת 45. יש לי כפות רגליים מאןד יבשות. הייתי מקלפת את העור היבש. לפני 3 שבועות נהיה לי פצע עמוק בכף הרגל עקב הקילופים האלה. הרופא עור נתן לי סילברול, שמתי את הרגל 3 פעמים ביום במים עם בלנאום. כמו כן הרופא נתן לי משחה ברקיחה של בית מרקחת עם וזלין ועוד כל מיני להרגעה. מזה 3 שבועות לא דרכתי על כרית כף הרגל. רק על האצבעות. היום אחרי 3 שבועות הפצע בכיוון החלמה (עדיין לא ממש) אבל אני לא מצליחה לדרוך על הכרית של כף הרגל. אני מרגישה זרמים ועקצוצים חזקים. מה עלי לעשות? פיזיותרפיה? בדיקות? תודה