קיצור רגל ימין והגבהה
דיון מתוך פורום כף רגל וקרסול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום יש לי שאלה, יש לי קיצור תפקודי 2-3 ס"מ לא ברור לי בדיוק כמה, יש לי קיצור אנטומי 0.6 ס"מ. הקיצור התפקודי נובע עקב פציעה בכף רגל ימין ולכל אורך הגפה עד לאגן ישנן צלקות מרובות ישנו עיוות בעצם האגן. האם במצב כזה אני זקוק להגבהה? אין אפשרות לתקן מנח הכף רגל/קרסול האם אתם מבצעים בדיוק כמה הגבהה אני צריך? כרגע בלי הגבהה ויש לי כאבים באגן ימין וגב תחתון. אשמח למענה ועזרה האם צריך הגבהה וכמה בדיוק על מנת שלא אסבול. תודה רבה
שלום יוסי! לפני החלטה על אופן הטיפול צריך לבצע בדיקה. סביר להניח ששימוש במדרס מותאם כולל הגבהה יכול להביא לשיפור תפקודי בברכה