פענוח תוצאות אולטרסאונד קרסול
דיון מתוך פורום כף רגל וקרסול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב, מזה שנים שאני מעקמת את רגל ימין בצורה די משמעותית אך לא הותיר לי כאב מלבד רגעי. בשנתיים האחרונות ההשלכות הפכו למשמעותיות ובעיקר בפעם האחרונה שארעה לפני כשלושה חודשים. מאז אני הולכת עקום וכתוצאה מכך התחיל כאב בברך. בבדיקת אולטרסאונד של הקרסול יש ממצא: אי סדירות קורטיקלית ניכרת בעצם הנביקולר בנקודת האחיזה של הגיד. אשמח להסבר מה המשמעות עד שיגיע תורי לאורטופד. בתודה מראש
שלום עינב! הממצא יכול לכוון לקיום תהליך דלקתי בגיד Tibialis posterior באזור אחיזתו לעצם נביקולריס בכף הרגל. ממליץ לך לפנות להמשך הבירור והטיפול לאורטופד כף רגל וקרסול בברכה