סדק בזרת מה הטיפול??
דיון מתוך פורום כף רגל וקרסול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
הייתי אצל הרופא והוא אמר שיש סדק בזרת ואמר שזה יתאחה תוך 6 שבועות לבד בלי אף טיפול הזרת מאוד כואבת כאשר נועלים נעליים זה בלתי אפשרי כי זה לוחץ על הזרת מה אפשר לעשות?
.
שלום אור! בהתאם לפיענוח של הצילום - לא ניתן לשלול קיום שבר באצבע. ממליץ המשך מעקב אורטופד בברכה
שלום אור! קודם כל צריך להימנע מכל הפעלה מאומצת של הרגל, להימנע מנעל לוחצת. בד"כ השברים הללו מחלימים תוך שבועות בודדים ( הרבה פחות מ 6 שבועות כפי שנאמר לך ) בברכה