שאלה לגבי מסרק 5 שבר
דיון מתוך פורום כף רגל וקרסול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
היי לפני שלושה חודשים הורדתי את נעל הגבס וחזרתי אל הצילום ורשום שיש סימני איחוי ואז הלכתי לאורתופד כף רגל והוא רשם יש זיז גרמי פלנטרי במידה ועוד חצי שנה לא הסתדר אז לעשות ניתוח קטן מה זה ממה שה נובע זה עושה כאבים ??זה יכול להעלם
שלום מירי! במידה ואת תמשיכי לסבול מכאבים או הפרעה תפקודית ברגל, ייתכן ויהיה מקום להוריד את הבליטה הגרמית שנוצרה בעקבות השבר. עם זאת קיים סיכוי גבוה שהבליטה לא תפריע לך ולא יהיה צורך בהתערבות כלשהי. בברכה