שאלה לגבי מסרק 5 תשובת צילום
דיון מתוך פורום כף רגל וקרסול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
היי לפני ארבע וחצי חודשים שברתי את מסרק 5 אני במעקב רופא כף רגל אבל יש לי תור בעוד שבועים היום עשיתי צילום ורשום שיש סימני איחוי מנה הקטעים סביר יש חוסר סידן בפזוטרפיה היא ראתה תצילום והיא אמרה שעדיין רואים את קו השבר האים זה עוד התאחד ? האים אני יצטרף לחזור אל הצילום
שלום מירי! סמני שבר ניתן לראות בצלומים הרבה מאוד זמן לאחר השבר עצמו. במידה ואת מסוגלת ללכת ללא כאבים - אין סיבה לדאוג. כמובן שחשוב להיות במעקב אורטופד כף רגל וקרסול. בברכה