דורבן / דלקת בפאסיה פלנטרית
דיון מתוך פורום כף רגל וקרסול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אהלן , נאמר לי שיש לי דלקת בפאסיה הפלנטרית, מה שמכונה דורבן בישראל. להבנתי זה נוצר בעקבות התכווצות של שריר התאומים וכתוצאה מכך מתח של הרקמה . שאלתי היא איך ניתן להימנע מכך לבאות, האם לא עשיתי תרגילי מתיחות לתאומים ולכן זה קרה ? בעת בדיקה של התאומים הרגשתי כאב חד שבאמת מראה על התכווצות של השריר , השאלה שלי איך זה בעצם קורה וכיצד למנוע זאת בעתיד
שלום משה! ניתן לבצע פיזיותרפיה אינטנסיבית למתיחה וחיזוק שריר התאומים ובנוסף שימוש במדרסים מותאמים. בברכה