כאב לאחר ניתוח קרסול עם פלטה וברגים
דיון מתוך פורום כף רגל וקרסול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
לפני 19 שנה עברתי ניתוח שבר מרוסק בקרסול עקב נפילה. לשם קיבוע הריסוק הוכנסו שתי פלטות ו-18 ברגים. לאחר שנתיים עברתי ניתוח נוסף להוצאת פלטת תמיכה עם 7 ברגים. במשך שנים כשהיה קר כאב לי במקום מעל הניתוח. בשבוע האחרון יש לי פולסים של צריבה מעל המקום של הניתוח. מה ההסבר לכך? האם יש בעיה?
שלום ליאת! אני ממליץ לך לפנות להערכת אורטופד כף רגל וקרסול. ייתכן וקיים גירוי עצבי עקב מתכות ורגישות יתר לשינויי מזג אוויר. בברכה