drop foot+ peroneal nerve palsy
דיון מתוך פורום כף רגל וקרסול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
דר' נכבד, לרעייתי סיגל 45, לאחר אירוע ישיבה ממושכת עם רגליים מכופפות ומשקל מסויים על הירכיים, אבדן יכולת להניע כלפי מעלה את אצבעות כף רגך ימין, חולשה בכף הרגל, צליעה ללא שינוי מזה כחודשיים. לאחר אישפוז במיון והמלצה על פיזיוטרפיה עד כה ללא תוצאות. מה ניתן לעשות ? מי המומחים בתחום הספציפי הזה? האם הבעיה מוכרת?
שלום סיגל! הייתי ממליץ להמתין לפחות 3 חודשים מהאירוע, רוב הסיכוי שהעצב יתאושש והתפקוד ברגל יחזור לקדמותו. בברכת החלמה מהירה ומלאה