חבטה בגיד אכילס
דיון מתוך פורום כף רגל וקרסול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, לפני כשבוע גיד אכילס של כף רגלי הימנית נחבט בצורה די חזקה במשטח קשה (הייתי יחפה). מאז המקום מעט נפוח ומאוד כואב. בעיקר בדריכה והליכה. אציין כי לפני 4 שנים נחבטתי בצורה דומה באותה רגל. הרופאים טענו אז שהזמן יעשה את שלו. רק אחרי 4 שנים הכאב חלף לגמרי וחזרתי לרוץ. אני חוששת שהחבטה מלפני שבוע באותו מקום עוררה מחדש את הפציעה והפעם גרמה לנזק חמור יותר. אשמח לשמוע דעתך. עוד לא קבעתי תור לרופא. תודה. יעל
שלום יעל! אני ממליץ לך להגיע לאורטופד בהקדם האפשרי ( אפילו לפנות למוקד אורטופדי המעניק טיפול דחוף ) ועד הבדיקה להימנע מכ הפעלה מאומצת של הרגל. אני הייתי גם ממליץ לעבור בדיקת אולטרסאונד לשלילת קרע בגיד אקילס ( כולל קרע חלקי ) בברכת החלמה מהירה