שבר בקרסול ימין (פיבולה)
דיון מתוך פורום כף רגל וקרסול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
מזה כשלושה שבועות (29.12) לאחר סיבוב הקרסול ברנטגן ראשוני איבחנו לי נקע , לאחר כשבועיים בצילום אולטראסונד איבחנו לי נתק העצם בקצה הפיבולה (10/01) מאז אני עם גבס לעוד שבועיים וחצי (סהכ חודש וקצת מהפציעה) נאמר לי שהשבר קטן ושאחרי השבועים גבס אוכל להתחיל לחזור לשגרה השאלה האם באמת יהיה ניתן להוריד ולחזור לפחות לנהוג וללכת . בן 29 ללא מחלות רקע
שלום שובל! בד"כ אחרי 6 שבועות לאחר השבר ניתן לחזור להליכה והפעלה זעירה של הרגל כולל נהיגה. בברכה