האם קיים שבר בקרסול ימין
דיון מתוך פורום כף רגל וקרסול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב, נפלתי ועקמתי את הקרסול הייתי ביום שישי בבטרם ושם עשו צילום הרופא התורן אמר כי הוא רואה שבר קל בצילום והחליט לגבס לי את הקרסול. היום שבת עברה על הצילום מומחית בצילומי רנטגן וגם היא רשמה כי רואה שבר בקרסול ימין. היום הייתי אצל אורתופד ואמר כי הוא לא רואה שבר בכלל. אשמח לדעה נוספת של המומחים. תודה מראש
שלום רב! רופא תורן במוקד טרם אינו אורטופד ואינו מתמצא די בצלומים אורטופדיים. הסמכות הקובעת היא אורטופד מומחה ורצוי אורטופד כף רגל וקרסול. בברכת החלמה מהירה