תוצאות CT לקרסול שמאל
דיון מתוך פורום כף רגל וקרסול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום ד"ר, אני סובל מכאבים בקרסול שמאל בחודשים האחרונים ולפעמים ממש צולע על הרגל. הייתי בבדיקת CT והממצא הוא: "הודגמו שינויים ציסטיים סוב-קורטיקליים עם שינויים סקלרוטיים ב- MEDAL TALAR DOME משמאל. יתכן שמדובר ב-OLT עם שינויים ציסטיים, מומלץ לשקול השלמה על ידי MRI (סריה 202, צילום 52). מה אתה ממליץ לי לעשות? האם נדרשת כאן גם מעורבות של ראומטולוג? תודה, המודאג.
שלום נדב! לא נדרשת מעורבות ראומטולוג, מדובר בפגיעה בסחום בעצם הטלוס ודורשת בד"כ התערבות ארוטופדית ( ארטרוסקופיה והטריית הנגע ) בברכה