ניתוח קרסול קרע חלקי בגיד אכילס ודורבן
דיון מתוך פורום כף רגל וקרסול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
כבר לעמלה משנה וחצי סובלת מכאבים ומוגבלות בהליכה ולעלות מדרגות האים תוצאות הבדיקות מראות קרע חלקי בגיד אכילס ודורבן ותהליך תופס מקום בכף הרגל כבר ניסיתי טיפטלים שונים כמו פיזיוטרפיה גלי הלם תרופות בי יוקר לייזר משחות למינהם דיקור וכוסות רוח אך עדין כאובה וצולעת ברגל
שלום לבנה! ממליץ לך לפנות ללא דיחוי לבדיקת אורטופד כף רגל וקרסול. מושג "תהליך תופס מקום" מעט מדאיג ודורש בירור מעמיק. בברכה