שאלה לגבי מסרק 5 שבר לפני חודש וחצי
דיון מתוך פורום כף רגל וקרסול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
היי לפני חודש וחצי שברתי את מסרק 5 אים תזוזה קלה היום לאחר חודש וחצי עשית צילום ועדיין אין איחוי הרופאה אומר שיש כמו עננים אולי התכוון לטיפה איחוי מתי זה אמור להתאחד אני אים נעל תודה רבה ויש לי תור לצילום לעוד שלושה שבועות
לקריאה נוספת והעמקה
שלום מירי! לוקח בד"כ זמן רב לאיחוי מלא ( כך שרואים בצילום סמני איחוי מלא ) במידה ואין כאבים ועברו 6 שבועות ניתן לחזור בצורה הדרגתית להליכה בדירה מלאה. על כל פנים צריך להיות במעקב אורטופד כף רגל וקרסול ולקבל ממנו הנחיות מפורטות להמשך הטיפול. בברכה