כאב בחלק החיצוני בקרסול
דיון מתוך פורום כף רגל וקרסול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, כאב באיזור מפרק הקרסול לפני המפרק ומעליו בחלק החיצוני - כאב לא חזק, לא מנטרל אבל מציק. אני רץ שלוש פעמים בשבוע ומתאמן בתרגילי כח שונים. וחשבתי שיעזור להפסיק לרוץ אבל לא ממש.. הכאב נשאר. כאב מעומעם. נשמע כמו דלקת? מה מומלץ לעשות או לא לעשות? לקחת אתופן או למרוח משהו? אשמח לכל עיצה והכי אשמח שתאמרו שיעבור לבד ולהמשיך בפעילות הספורטיבית.
לקריאה נוספת והעמקה
שלום יוסי! קודם כל צריך להימנע מכל חשיפה למאמצים גופניים בשלב זה. ועוד מומלץ להגיע לבדיקה מקיפה של אורטופד כף רגל וקרסול. בברכה